Wednesday, December 4, 2013

hye december..


cuba mencatat sesuatu supaya kita tak terputus hubungan

aireel shah masih menyusu badan
tidak sepenuh masa
tapi permintaan masih ada terutama ketika mahu tidur
ketika rindu ummi,ketika sedih,ketika penat.. =)
 dan alhamdulillah susu pun ada.

hari-hari kata badan gemuk..gemuk..gemuk..
kata-kata itu doa ye kawan-kawan..
kini aku gemuk bebetol.
sungguh!montok!
aku tidak merancang lepas bersalin.
kini period ku dah lewat seminggu++..
hati ada sedikit gusar.
aireel masih bayi.
dan emaknya dah lewat period pulak lepas 2 kali pusingan




dan ..
kesibukan ku benar-benar membuatkan blog ku sunyi sepi...
zzZZzzzzZZzzzZZzzzzzzz













1 comment:

  1. Wah..aireel nak dapat adik kah?Hehe....Xpa, kalau ada anggap la tu rezeki, kita xleh nak menolak...Mcm mber aku 2x period, pastu dah xpriod cek tgok positif, ank 1st dah 10 blan..Aku pon bru ja priod ni, kena ati2 lah...Klu bleh nk mrncang dlu, almaklumlah ekonomi xstabil lgi ni..

    ReplyDelete

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...