Tuesday, May 28, 2013

bayi dalam lubang toilet


GAMBAR: Usaha Menyelamatkan Bayi Yang Dipam Melalui Lubang Tandas..

Beijing : Seorang bayi lelaki seberat 2.3 kilogram yang baru lahir berjaya diselamatkan dari

 paip kumbahan sebuah apartment di Jinhua selepas dipam melalui lubang tandas , kata

 beberapa media tempatan.

Beberapa orang penduduk di Jinhua menghubungi bomba selepas terdengar tangisan bayi

 berusia 2 hari ditingkat 4 bangunan tersebut.

Anggota bomba dan dotor mengambil masa satu jam untuk mengeluarkan bayi dari paip 

kumbahan yang dipotong...

KEJAM sungguh KEJAM mereka yang melakukan jenayah tersebut..

sumber : mynewshub

kesian baby ni..
baru je berjuang keluar dari perut si ibu..
terus pulak berjuang dalam lubang tandas.
tak sanggup aku.kesian...

** si baby dalam perut ni dah 3 hari asyik mengeras. kepala pun dah masuk dalam.memang terasa ngilunya. eem, takut..  =.=

2 comments:

  1. Yal Allah.. Pajang umur bayi tu... kita susah2 nk dpt anak diorang senang jer buang... alahai....

    salam singgah... jemput ke sini... http://emashaklee.blogspot.com/

    FB : https://www.facebook.com/MummyMa.DaddyRie.Shine




    ReplyDelete
  2. macam2 kat China ni... agaknya ni kes yg melahirkan lebih dari quota la kot...

    ReplyDelete

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...