Saturday, May 18, 2013

34minggu..


assalamualaikum..

rindu tak?? o.o

hai semua. agak-agak ada tak yang tertunggu-tunggu entri terbaru eh? maaf bebanyak semua, makin sarat makin berat nak buat entri. kemalasan itu biasa. hormon berbelog tak berapa berkualiti sejak makin memberat ni. hormon nak berjalan, shopping, tidur je yang naik sekarang ni.kekeke.senyum ikit...

perut ku 34minggu.
sangat sesak nafas ku ketika baring.
kiri salah,kanan pun salah.
oleh tu selesa lagi tidur sambil duduk.hehehe


tak berapa nk rajin nak bergambar sekarang ni. mungkin sebab tak ada orang nak ambik gambar atau pun kesedaran diri atas kekembangan badan ku kot..so halakan webcam kat perut lepas tu snap sesiap.tara!

kesihatan alhamdulillah sangat memuaskan. masih terdaya bawak kereta seorang diri dari Temerloh-N9..ke kelantan..ke perak..ke kuantan ikut encik suami. kalau ikut ibu mengandung lain mungkin dah tak kosa nak pegang stereng kereta saat-saat hujung kehamilan ni. lebih baik duduk sebelah pemandu jadi tuan besar lagi sedap!

eemm, tapi apakan daya. haku ni terpaksa untuk semua itu. suami ku di kejauhan. jadi belajar lah berdikari. penat berulang ke tempat kerja setiap hari (100km setiap hari), ikut hati nak aje aku coti panjang sampai due bulan depan.hehehe..tapi sayang cuti beb.betul takk?? maka dengan itu..sabar sajo lah. =.=

nah!
sekeping gambor untuk yang sedang kerinduan..
kakakaka!!


1 comment:

  1. time peknen ambik la gmbr byk2,buat koleksi simpanan sendiri,nt zmn tua2 boelh tgk,hihi

    ReplyDelete

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...