Sunday, April 21, 2013

umi..adik lapar..

0330pagi..
adik :  umi bangun la..adik lapar ni..
ami  :  umi ngantuk lah sayang, tunggu siang lah ye..
adik :  umi adik lapar sangat-sangat ni =.=  please umi...
umi  :  adik ni, umi tak larat lah sayang.mengantuk ni.tidur lah sayang ye..syyyyyy...... [pujuk-  pujuk sambil gosok perut]
adik  :umi please.. [senget,dus! kat tepi rusuk]
umi  :: aduii!....ha,yelah.umi bangun ni.eemm,ngantuk lah dik..

umi pun bangun pi dapur tengok apa yang ada. emm,ada ayam golek giant ja? tak best ni kalau tak ada benda panas.nak goreng telur mata kerbau lah.

0350pagi
alhamdulillah.kenyang sudah....
umi  :  adik, umi dah makan kenyang-kenyang ni. kamu duduk diam-diam tau.
adik  : thanks umi [aktif bergerak lagi]
umi   : tidur yer sayang. umi mengantuk ni. besok umi ada banyak kerja nak buat..
adik  : sayang umi.sedap telur mata kerbau umi.. [terus aktif bergerak]

0400pagi
umi bukak laptop sebab nak bayar bil. terus umi bukak blog dan buat entri. ragam anak ku ketika di usia 30minggu dalam perut. makin membesar dia, makin kerap dia bangun pagi-pagi macam ni kejutkan umi dia. tak tahu lah kenapa, ajak bermain ke...lapar ke.emak ku pesan, nanti dah bersalin pun di akan bangun pagi macam ni ajak bermain.masa tu memang tak akan cukup tidur...

0422pagi
adik dah kurang menendang. perut umi pun dah kenyang. mata pun dah mengantuk balik. okey masa untuk sambung tidur. selamat beradu adik..






3 comments:

  1. Hihi...ingat adik Kat luar yg mintak makan...rupanya adikm Kat Dalam feyut :)

    ReplyDelete
  2. amboi adik,asyik lapar je.makin bambam la umi dia,hihi

    ReplyDelete

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...