Thursday, April 25, 2013

teringat mimpi dulu..

assalamualaikum...

tiba-tiba teringat mimpi mengandung tahun lepas. mimpi je masa tu. akibat terlalu mmikirkan sangat sampai aku terbawa-bawa perasaan sedih nak anak tu dalam mimpi. bila dah rasa mimpi mengandung tu, rasa lah happy sikit walau pun hanya dalam mimpi...

ini entri mimpi mengandung tu yer..

dalam mimpi tu, ada orang tegur.kenapa dengan perut aku. lepas tu aku kata, dalam perut ni ada budak. lepas tu orang tu kata..oo,patut lah perut kau penuh sampai ke pinggang! [korang bayangkan, betapa besarnya perut aku dalam mimpi tu]hehehe

sekarang ni perut aku adalah biasa-biasa je.perut normal diusia 31minggu kehamilan. makin sarat dah aku rasa.badan pun cepat penat, penat yang tak terkata.kembang kempis hidung tu biasa dah kalau panjat tangga 2 tingkat.hehehe nak masuk kereta pun mengah semacam. aku rasa myvi aku tu terlalu rendah,sarat,berat dan sempit untuk aku. lemas kau kadang-kadang tu.heeee...isy, itu bukan tanda kena tukar kereta eh.belum ada rezeki lagi nk tukar kereta baru gamaknya..




31 minggu

syukur alhamdulillah.kerana diberi nikmat seindah ini. dapat merasa susah senang bersama sicomel. sicomel ni pun senang bertindak balas kalau kita bercakap-cakap. emak nya pun sedang sibuk mengira waktu gerakan. kalau tak gerak tu saja je aku usap perut kacau-kacau dia.heehehehe...lepas tu kang senget menget lah perut ni dia tendang.

apa pun mimpi kini menjadi kenyataan.alhamdulillah........

**teruskan usaha!mana tahu mimpi anda jadi kenyataan juga??..



2 comments:

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...