Tuesday, April 16, 2013

moga semua selamat..


aku pernah melalui kejadian yang tak diingini setahun yang lalu..
setiap masa ku sentiasa ingat...'dia milik Allah swt'..
ramai kawan-kawan cakap, mesti best kan?mesti excitedkan?
aku senyum je..
dalam hati ni tak tahu lah nak cakap macamana.
suka ada..takut pun ada.
selagi dia belum keluar menjenguk dunia..
selagi dia belum ada dalam dakapan aku..
selagi itulah.......emm.....

apa pun aku mohon semoga semuanya selamat..




6 comments:

  1. InshaAllah, i doakan semua selamat. Take care :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah...
      terima kasih banyak-banyak...

      Delete
  2. saya pun sama.. setiap hari berdoa Allah swt jaga 'dia' dan kurniakan dia kesihatan yang baik. selamat lahir ke dunia.. Saya doakan baby akak pun sama

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih banyak yana. anak pertama debar dia lain mcm sikit.maklum lar tak ada pengalaman. moga baby yana pun sihat dan selamat hingga dilahirkan nanti...

      Delete
  3. hi... sentiasa bersangka baik, jgn stress2... insya Allah semua selamat. jaga diri baik2 ye. enjoy je semua moment ketika mengandung. banyak pahala Allah akan bagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hai....
      anak pertama kot.berdebar sangat-sangat.hehehehe...

      Delete

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...