Wednesday, April 3, 2013

kursus tak habis-habis...

bergerak sendiri atas apa jua urusan rasmi atau tidak..
letih tapi senyum jer..


sampai hotel terus check in dan baring-baring..
ada setengah jam je lagi nak berehat..
tapi dalam hati dah niat nak ponteng kelas.


ini lah tempat nak tengok anak bulan..
malam semalam diorang dapat masuk kat atas tu
tapi aku malas. ponteng kelas.tidur je dalam bilik.hehehe

bengkel standard operating procedure (SOP) infrastruktur data geospatial negeri sembilan..
wahh,tengok tajuk pun dah mengantuk.
kalau dengar apatah lagi... 0.o
berair bijik mata acik haaa...


kaki ku yang dah mula membengkak bila memandu kereta terlalu lama..
tak ada lah lama mana, setengah jam pun dah gemuk gitu..
nampak cumel je...

barang si kecil yang dah beli sikit-sikit..
kaler biru lagi.
kalau keluar pempuan,rezeki lah..hehehehe


nampak besar  tapi berat badan tak lah naik teruk sangat...ceh..
tapi minggu depan kene minum air gula kali ke 2 balik.huhu...







1 comment:

  1. kursus booosann hehhe... sy dah lame tak pg kursus..

    ReplyDelete

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...