Tuesday, March 19, 2013

kecewanya aku...

org dah tak perlukan kita lagi..disepak,dibaling,dicampak sesuka hati. 
dan akan dikutip bila diperlukan nanti
percayalah, ini lah sikap orang yang tak tahu menghargai. 

pengajaranya, jangan lah kita mendekatkan diri pada orang yang bersikap macam ni. 
tak baik untuk kesihatan dan tekanan darah korang.


okey. jom tidur.....

2 comments:

  1. :( setiap yg brlaku tu ada hikmah...mcm skang ni,walau pe yg aida terima at least aida dpt kenal n fahm pgai ssorang tu kan..

    ReplyDelete
  2. haah,betul tu.sekurang=kurang allah dah tunjuk perangainya yg sebenar.

    ReplyDelete

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...