Saturday, March 16, 2013

alhamdulillah.dengan izin Nya..

alhamdulillah dengan izin Allah, hari ni 25week 1 day..



kawan-kawan semua, 
doakan lah kesihatan saya dan anak dalam kandungan ni yer..
moga anak ni lahir cukup bulan..
tak ada penyakit apa-apa..
sihat tubuh badan dia..
doakan lah saya sekali =.=
moga saya dikurniakan kesihatan yang baik..
tak ada apa-apa komplikasi untuk menanti 3bulan yang akan datang ni.
moga diberi tenaga untuk urusan harian saya..
maklum jer lah saya duduk sorang.
suami pulak jauh..
sedih jugak tapi nak buat macamana.tempuh je lah dengan senyuman....

p/s :: baru ni nak masuk gambar dalam entri. mood bergambar baru mai kot..apa pun kelihatan sudah kembang kan?hehehe....



18 comments:

  1. Smg semua dipermudahkn Allah.... Amin....

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah..terima kasih banyak sweet tooth

      Delete
  2. Replies
    1. alhamdulillah.
      terima kaish banyak puteri..

      Delete
  3. Replies
    1. alhamdulillah..
      terima kasih banyak sis yana..

      Delete
  4. alahai kamu............. comelnyaaa.. semoga semuanya selamat k ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah..amin.
      terima kasih banyak sis eida..

      Delete
  5. Replies
    1. alhamdulillah.amin..
      terima kasih banyak sis salmi..

      Delete
  6. berseri2 muka ibu mengandung :)

    semoga semuanya dipermudahkan...aminnn

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah.amin..
      terima kasih banyak sis suwaibah

      Delete
  7. Amin..semoga smuanya selamat n dpermudahkn..Amin

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah.amin..
      terima kasih banyak marr...

      Delete
  8. Betul ckp suwaibah YS, berseri2 wajah ibu pregnant kan...moga selamat dan dipermudahkan segala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. berseri ke.alahai..malunya..
      alhamdulillah, terima kasih banyak ye sis safiyyah..

      Delete
  9. Insyaallah semua dipermudahkan,, :)
    Kkdg ujian allah tu buat kita lebih kuat..hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah ros omel..terima kasih banyak rose..
      moga semuanyanya di permudahkan..

      Delete

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...