Wednesday, January 30, 2013

duit gaji

dah gaji..dah gaji..dah gaji. !!
sebenarnya dah seminggu dapat gaji. seronok lah dapat gaji yang dah siap pelarasan.syahdu rasanya, sampai tak sedar terboros macam-macam.adoooi.sakit dada den.

tadi beli kelengkapan rumah.lagi sekali! sekali pindah rumah,sekali itu lah nak beli barang baru. ingatnya gaji pertama ni nak berjimat cermat, nak beli baju ngandung baru ke, nak tukar cermin kereta yang retak tu ke, nak pi babymoon ke..nak balik bercuti ke kelantan ke..last-last makcik kene gak sediakan duit untuk beli set bilik tidur baru dan lain-lain..

cadang hati ku nak bawak je set bilik tidur kat rumah emak tu, tapi diorang ni bising kata..
"nanti nak balik kampong tidur mana?"...endak tak endak kene lah makcik ni beli. 

macam biasa,lepas beli tu sepatutnya hati suka tapi tetiba sakit kepala plak bila tengok baki dalam akaun bank.adoi..adoi..adoi..

okey lah.sakit dada,sakit kepala..ini semua sebab duit...

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...