Thursday, January 24, 2013

baru ada mood....

salam maulidur rasul semua..

maaf bebanyak sebab lama menyepi. tak berapa bernafsu nak berbelog sekarang ni. tak tahu lah kenapa, hormon menulis tak mai lagi kot. lagi pun dalam kepala padat & sendat dengan macam-macam perkara. awal tahun memang macam ni kot.....hurm..

ok! walau pun lama tak muncul tapi saya selalu baca entri kengkawan semua.bukak blognye hari-hari tapi bila nak mula menulis terus jadi tak tahu mengeja.hehe,tipu je. sebenarnya, bila badan kepenatan otak pun terus malas. seharian otak dah letih di pejabat, pergi dan balik kerja pulak dah ambik masa sejam. maka?? masa berbelog tu adalah lebih baik kalau diisi dengan baring sambil angkat kaki tinggi-tinggi. atau pun tidur sampai puassss hati. gamaknya! 

episod keletihan ni ,insyaallah bakal berakhir. dah dapat rumah. tunggu masa je nak sumbat barang-barang dalam rumah sewa tu. aktiviti basuh rumah,sapu sawang, setle longkang tersumbat semua dah dibereskan oleh emak ku n the geng. emak ambil tugas sebagai penjahit langsir, abang pulak uruskan hal lori pindah rumah adik-adik ku sebagai pembantu mengemas dan suami yang ku sayang sebagai orang kuat angkat-angkat barang masa berpindah nanti. saya? labuh ke mulut jerrr.mak kan mengandung!hikhikhik..

hari ni cuti maulidur rasul. akan terus bercuti sampai isnin minggu depan. yahoo! berjaya jugak saya memandu seorang diri n9-raub. baby okey..badan pun okey. sebelum keluar rumah tadi dah niat baik-baik dalam hati,dah doa banyak-banyak semoga perjalanan panjang ni dilindungi oleh Nya. alhamdulillah, 3jam perjalanan baru sampai Raub. dalam tekedek-kedek tu sampai lah jugak tanpa apa-apa kejadian yang tak diingini. baby pun duduk diam sesekali dia berguling,mungkin pening kepala sebab perut mak dia bergegar.huhuhu...

alahan. masih ada.walau pun tak seteruk dulu. mak kita kata, ini mesti baby lelaki. ikut pada mak saya dulu alahan sampai baby 4bulan je. mak mertua pulak langsung tak ada alahan. tapi saya ni special sikit. saat ini pun masih meloya lagi. ku redha andainya alahan sampai bersalin nanti... =.=

ini perut masa 14-15 minggu rasanya.kecik je
perut sekarang ni belum ada mood nak snap.
tunggu nanti yer...


**malam ni nak pi scan baby. lama dah tak tengok dia. rindu...

1 comment:

  1. Org mngandung ni xsama..Aku gan ija gi klas, aku loya2 muntah.Nk mkn pon ssah, Ija elek je..Loya muntah xdak pon, ce teka bby ija pe?Hehe..Bby dia siap tjuk lgi, hihi...Bby aku pmalu, tnjok montot je...

    ReplyDelete

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...