Wednesday, December 19, 2012

Scent of a Woman..tetiba mak terperasan....



tetiba mak dapat penyakit baru lar..
layan citer korea u..
comelnye diorang ni..
kita tengok pun tetiba dapat aura comel gitew...
eeeuu,perasan nyeee....
lani scent of a women tengah main kat astro ria,pukul5pm-6.30pm..
jadi sesapa yang nak layan tv waktu tu memang tak boleh.
sebab remote control udah ku sorok bawah bontot..

wahh,ensem gile lah diorg ni.
moga-moga baby dapat aura muka korea gitew..
fuh..fuh..fuh...moga jadi.hehehehe..

tatataaaa...




4 comments:

  1. Sure best cerita ni kan...Tambah heronya encem

    ReplyDelete
  2. Nnti mata anak aida cepet mcm anak korea.. heehhee

    ReplyDelete
  3. aida, bukan mata mak pak dia pun lebih kurang sepet juga ke? hihihih.....

    ReplyDelete
  4. Nnt ank mta sepet cam org korea..Hihi..Aku pon dok mlyan cter korea gak, rooftop prince, bru je abis kat astro, gigih p cari episod 1st smta2 nk tgok dri mula...Huhu

    ReplyDelete

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...