Wednesday, December 12, 2012

demam selsema...

salam semua..

tengah demam selsema ni..
2 hari dah panas badan & mengigil-gigil..
nak makan panadol tapi emak ku tak bagi..
so duduk melepek je lah sambil lekat coolfever kat dahi..
nasib lah duduk dengan family kat kampong..
ada abah,emak, abang n adik-adik yang banyak membantu..

besok checkup baby..
macam biasa lah,emak ku yang hantar ke klinik.
nak pergi sendiri memang tak larat lah...
harap baby sihat,cukup zat,comel macam mak dia..huhuhu..

ingat tak pati delima gulsan?..
ada baki setengah botol guna masa berttc dulu..
sangat membantu saat-saat genting lepas makan nasi.. 
bagusnya sebab dia masam,potong terus rasa loya.

ada kawan kita suruh amalkan pati kurma.
bagus untuk beri tenaga pada ibu hamil.
insyaallah,nanti kita pi cari kat bandar.
masalahnya sekarang ni nak pi pekan berdekatan tu pun nak harapkan orang hantar..

okey.itu je lah nak cerita..
nak sambung baring semula ni..
kita rindu kat suami.hehehehe...


kenduri kawen depan rumah.
makan pun macam-macam masa tu..
akibatnya,2 hari tak sedap perut.
2 hari melepek kepenatan.
masa tu dah janji tak mau pi kenduri kendara lagi dah.
penat..








15 comments:

  1. Tahniah aida...saya masih mencuba lagi..doakan saya ye...nice reading your blog.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mekasih maryam..
      jangan sesekali mengalah,insyaallah rezeki pasti ada suatu hari nanti..

      Delete
  2. wah... dah nampak baby bumps.. gud2... seronoknya... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. puan k...
      ala,malunya.baby kecik je lagi ni.
      tapi emaknyer gemuk lah...

      Delete
  3. skang musim demam..huu
    just take care of urself :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah lah..musim demam..musin orang tak sedap badan..
      mekasih banyak..

      Delete
  4. hahahha...aida...dh nmpk perut skit...
    take care tau...;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuu..ala,baby kecik je,mak dia besar lah kak....
      mekasih banyak kak..

      Delete
  5. Tak per mak besar--yang penting baby sihat ....take care baik2.. :)

    ReplyDelete

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...