Monday, November 12, 2012

salam takziah untuk sahabat ku...

semalam,

dapat berita kawan satu sekolah [diana] baru sahaja kematian bayi yang baru dilahirkan. kali terakhir saya berbual dengan diana, semasa dia baru pregnant 6minggu dan beriya suruh saya amalkan asid folic untuk mudah hamil. saya doakan semoga diana kuat untuk menempuh hari-hari yang akan datang.



............................................

pagi ini,

kawan satu sekolah juga [fareeza] yang hamil 7-8week sedang koma di hospital putrajaya. fareeza dikatakan mengalami athma yang teruk. terbayang wajah gembira fareeza bila dia disahkan hamil 5week lepas dan seronok bila bercerita perihal alahan yang alami. dan saya pula di minggu yang ke-4 mungkin waktu itu. saya harap sangat fareeza cepat sedar dari koma dan kembali sembuh seperti biasa.nanti saya update lagi perkembangan fareeza.


saya,
........................................... dengar 2 berita buruk dalam satu masa cukup menyedihkan. saya mohon Allah sentiasa melindungi saya dan baby.




9 comments:

  1. Takziah untuk kawan2 aida... And untuk aida... Moga Allah melindungi aida & baby sehingga selamat melahirkan... aminnn~ take care ye..

    ReplyDelete
  2. Ya Allah, kesiannya.moga dorang tabah menghadapi dugaan daripadaNya. Take care utk aida n bby.

    ReplyDelete
  3. Takziah...semoga kawan dahlia tabah hadapi dugaan....
    Moga dahlia dapat kesihatan yg baik..amin

    ReplyDelete
  4. Takziah untuk merekaaaa........ Aida take care!

    ReplyDelete
  5. takziah.tak dapat nak bayangkan mereka yang kehilangan baby yg di nanti2 selamaa 9 bulan kan..:(

    ReplyDelete
  6. Takziah buat kawan aida kehilangan baby.
    Semoga kwn aida yg koma akan pulih .
    Buat aida insyAllah semoga Allah permudahkan urusan aida ^__^

    ReplyDelete

  7. Salam pada semua...
    Kami pembekal strip ujian kehamilan dan ovulasi dengan harga yang murah tetapi berkualiti.
    Kami menjual secara runcit pukal dan dropship.
    Harga serendah RM1.00/pcs.
    Lebih banyak anda beli, lebih DISKAUN kami beri

    Untuk keterangan lanjut lawati blog shop kami:
    http://kit-ujian-kehamilan-murah.blogspot.com/

    ReplyDelete

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...