Monday, November 26, 2012

hai...

entah ler..
tak ada mood nak berblog sekarang ni..
dah 2-3 orang tanya kita,kenapa blog tak boleh bukak?
blog saja saya kasi cuti rehat.
sebab saya nak blog pun rasa apa yang saya rasa..
mood tengah tunggang langgangkan..
tak aci kalo blog bersuka ria,tuan dia dok lemah tak bermaya..
tak aci..tak aci....

hari ni meloya teruk.
loya je tak muntah pun..
tapi kepala lutut semua lembik ^__^
letihnya..
jadi mak kita pun pi cari kundang manis kat kedai.
kesian mak,apa sebut semua dia pi cari..
mak kata 'bunting sulung boleh lah layan macam puteri..tapi kalo dah bunting 3-4 orang dah tak kuasa dah nak layan'..huhuhu...sabor je lah...

ok lah u all...
nak rehat dan baring-baring semula n..
tata...



No comments:

Post a Comment

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...