Friday, November 16, 2012

buku pink..

yeay.alhamdulillah. 9minggu 4hari.dalam ketar-ketar tu akhirnya berjaya gak pi buat buku pink. letih sungguh hari ni,walau hari masih pagi. tengah akak nurse sibuk interview time tu lah saya sibuk berkejar ke toilet meluahkan balik apa yang dimakan pagi tadi. akak nurse pun kata 'eheh..,kesian awak..sabar ye. 3 bulan pertama je macam ni'..macam ni lah setiap hari. tak kira pagi,tengahari, petang atau malam. berat pun dah susut 3kilo.dulu punya lah susah nak turun berat badan sekarang ni dalam masa seminggu je susut 3kilo.hehehehe.....alhamdulillah.


haa, kita ada 3 buku pink.
yang ada kertas oren tu buku pink baby yang lepas.tak guna dah.
buku pink tengah tu baru yang sekarang punya.
Diari Hamil tu hadiah dari adik Farahin [inn] masa kerja kat JB dulu.
thanks inn, 8 bulan simpan buku ni baru dapat guna.

folic asid + vit C + iron tablets + B compleks
setiap hari mesti makan tau.
jangan ponteng.
sebenarnya,susu pun dah 4 hari ponteng.


dalam segala hal, plastik beg ni sangat penting untuk saya.
naik kereta mesti ada.
kalau tidak, ada orang tu menangis nak kene bersihkan kereta.
huhu. malunye iter..

ok. itu je lah kot. nak baring lepas tu kang nak kemas baju. sebab besok saya akan balik ke kampung [n9].  suami terpaksa jugak hantar saya balik kampung. kat sana rasanya terurus sikit kot. kadang-kadang suami kerja luar dan balik kerja lambat sudahnya saya tak makan lah. nak masak?eeemmm,seminggu dah tak masak sebenarnya walau pun goreng telur. moga semua baik-baik lah kan.doakan saya sihat dan baby pun sihat.insyaallah,dengan izin-NYA.

7 comments:

  1. bestnya...semoga semua sihat dan selamat ye aida!=)

    ReplyDelete
  2. http://www.babycenter.com.my/preconception?intcmp=tnav_precon_allourprec

    http://www.facebook.com/MyMAMbaby

    nnt join la site ni... byk info ttg pregnancy... from 1st week until labor...

    ok, jaga diri n baby...

    ReplyDelete
  3. semoga semua selamat..selamat balik kg la yea...hehee

    ReplyDelete
  4. nikmat kan ^__^ rasa ada baby dalam perut walaupun muntah2 tp rasa mcm best sgt

    ReplyDelete
  5. bestnya..doakan kami pulak yer..take care...

    ReplyDelete

  6. Salam pada semua...
    Kami pembekal strip ujian kehamilan dan ovulasi dengan harga yang murah tetapi berkualiti.
    Kami menjual secara runcit pukal dan dropship.
    Harga serendah RM1.00/pcs.
    Lebih banyak anda beli, lebih DISKAUN kami beri

    Untuk keterangan lanjut lawati blog shop kami:
    http://kit-ujian-kehamilan-murah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Wah.. Dah ada bku khmilan, aku xdak pon.. Takat beli mjalah pa&ma je,hehe...Byak jga ubat hg dpat? Aku klinik kshtan nk bgi, tapi aku ckap asid folid ada lgi,hihi..Ni bru dpat obimin kot..Bsaq gler, tkut aku nk mkn.. Tu pn skip, hmm...
    Plastik?? Sma gan aku... Dlam krta spare plstik siap2, nnt pning2 asyik nk bluerkk ja....

    ReplyDelete

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...