Monday, October 15, 2012

teringin nasi lemak buah bidara


sabtu
cam biasa. bangun pagi je teringin nak makan itu lah..nak makan ini lah.  bila pi dapur tengok santan ada,daun pandan puuun ada. okey kalo barang tu ada baru jadi nasi lemak buah bidara ku.

sebenarnya teringat kat nasi lemak buatan emak. tapi jauh sangat nak minta buatkan. so kita buat lah. nasi nya saya tak tanak, tapi kukus.haaaa.

resepi cam biasa, segan nak share.kalau berelera boleh lah google  =)



4 comments:

  1. Replies
    1. rajin bila betul-betul rajin je kak chah...
      kalo tak tu xde nyeee..hehehe

      Delete
  2. Replies
    1. rajin bile betul-betul rajin je ni.
      kalo tak tu xde nyeee..
      baik beli.. =)

      Delete

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...