Monday, October 1, 2012

sarapan yang menggemukkan...

hari ni coti masak-masak berskala besar. hari ni kita masak biasa-biasa je. 2 hari tak nampak nasi, pening gak kepala dibuatnya.jadi hari ni saya nak buat singgang daging masakan kelantan, sambal belacan limau dan cendawan goreng tepung. makanannya nak masak tengahari kang. pagi ni kita makan burger goreng dulu naaa....





sedap. meleleh je keju tu...
hehehehe...


5 comments:

  1. sedap tul tgk.. nampak mcm de daging burger je.. roti dia mmg tak de ke? yang bersalut cheese tu apa dlmnya? huuhu byk lak tnya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah.ini memang daging burger pun.beli yang dah siap tu.
      lepas tu blander lah dengan bawang merah+telur+seasoning oil+garam sket.lepas tu kepal-kepal dan bakar?goreng...

      yg bersalut cheese tu daging burger laa.masa tengah goreng tu saya letak atas dia.jadi lah cenggitu....


      roti xde. tak suka sangat roti burger..heeeee

      Delete
  2. aida,akak lupa nk tnya aida..aida dh cuba minum susu kambing yg diblend dgn kurma n kismis.ada akak bc kt blog diaorg beli susu higoat yg dicampur dgn kurma n madu.so,diaorg cuma tmbah kismis jelh dlm susu hi goat tu..cuba usaha ea :)
    akak doakan aida dikurniakan rezeki cepat2..

    ReplyDelete

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...