Wednesday, October 10, 2012

happy 2nd wedding anniversary


2 tahun tidak lah lama mana kalau nak dibandingkan dengan 20tahun atau 22tahun. tapi kami dah sampai ke tahun ke 2 perkahwinan. besoknya kami meniti pula ke titian tahun ke 3. untuk tempoh masa ni,tak ada apa yang nak diceritakan.semuanya baik-baik dan penuh bahagia.kalau merajuk sikit tu biasalah..adat satu rumah ada 2 jiwa,2 perasaan, 2 keinginan..hehehe....

SELAMAT ULANG TAHUN PERKAHWINAN untuk kami
YANG KE 2 TAHUN
10.10.10 -10.10.12




semoga lepas ni kami dikurniakan cahaya mata pulak.amin..







15 comments:

  1. aida...

    happy anniversary...moga kekal bahagia hingga ke syurga...Amin~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak..
      baru 2tahun kak..alhamdulillah.terima kasih banyak2..

      Delete
  2. Selamat Ulangtahun perkahwinan dear...
    Me nye aniversary seminggu yg lalu...
    kite kawen bulan yg same, cuma tahun je lain, heee~
    moga2 bahagia ke ujung nyawa...
    dan ditambahkan ahli keluarga yea..InsyaAllah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih kak emme.
      semoga akak pun di permudahkan untuk bersalin nanti...

      Delete
  3. Happy anni! Smg jodoh hingga ke syurga dan dikurniakn cahaya mata soleh dan solehah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah.
      terima kasih banyak2...

      Delete
  4. hepi anibeseri seri..moga2 dikurniakan zuriat yg soleh dan solehah aminnn :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih cikji..
      alhamdulillah. mintak-mintak ada lah rezeki untuk kita lepa sni..

      Delete
  5. happy 2nd anniversary aida,amin..lps ni dikurniakan zuriat plak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks kak sue..
      insyaallah,mintak2 ada lah rezeki kami lepas ni..

      Delete
  6. happy anniversary to u..i slalu follow blog u..sbb i & u senasib n tarikh kita wedd pn sama ;)..

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih u...
      follower baru ke.
      insyaallah.lepas ni rezeki kita pula...

      Delete

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...