Thursday, October 11, 2012

hadiah wedding anniversary ku...

saya sebenarnya dah tak tahan kene renjat elektrik dengan peti sejuk ni..
walau pun halus je renjatanya, tapi terkejut jugak kalo sekali kene.


yang lama telah digantikan dengan yang baru

....

.....

......
....




.......




.....



......



tara!!






terima kasih wahai suami ku..
kite suke sangat-sangat tau!!
suka sangat sampai tak lalu makan isterinya dek surprise ni..
alhamdulillah..

siap dapat free gift lagi tau..
thanks sayang.... :)





10 comments:

  1. Wehuuu..seronok...,makin rajin buat kerja rumah la pasni

    ReplyDelete
    Replies
    1. sukeeee.....
      insyaallah..makin rajin lah menyimpan dalam peti sejuk tu..
      puas dah pakai peti sejuk kecik.heeee

      Delete
  2. Bestnya....semangat le Nanti kan mencuci...
    Kalau mesin yg besar ...untung sb bolehh basuh comforter/ Toto sekali....x yah nak hantar dobi lagi





    ReplyDelete
    Replies
    1. semangat kak! sampai je rumah,siap pasang terus membasuh.hehehehe...

      akak,lama dah tak update entri.mana hilang kak...
      aida tunggu tau..

      Delete
  3. ERk? Tak pernah dibuat orang hadiah anibeseri dapat barangan elektrik! TErbaikkk lahhhh =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. heee...
      nak wat camne, asyik kene renjat elektrik je...
      so kene lah ganti...

      Delete
  4. wahh tahniah..!! siap dpt free gift lg tu.. heheh

    ReplyDelete
  5. tahniah sis n suami..dah ke2thn ye...wahh..dpt adiah ag tu..best2x...

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih mar..
      baru 2 tahun mar....
      hadiah tu alhamdulillah.dah tiba masanya kene ganti gak...hehehe

      Delete

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...