Sunday, October 7, 2012

adik manis Teluk Cempedak

kalau ada budak kecik tiba-tiba senyum kat kita dan suka kat kita tandanya apa?hehe, tak ada tanda apa-apa.kalau kita suka kat dia makanya dia pun suka lah kat kita. adik ni saya terjumpa masa jalan-jalan kat pantai teluk cempedak petang tadi. masa tengah ambil angin petang kat tepi pantai tu, tetiba terperasan ada sorang adik ni asyik pandang saya je. lepas pandang senyum,lepas pandang senyum lagi! senyum dia pulak ya allah,manisnyaaaaaaa!

saya segan nak menyengeh balik kat dia. kang mak dia kat apa pulak. tapi tu lah, makin di agah makin beriya pulak dia tersenyum. cair sungguh hati ni haaa. emak/ayah dia pun sporting pulak so tak apalah kot kalo saya ambik gambar anak dia. buat kenang-kenangan sebab terjumpa baby comel heheheh..









dah hilang dari padangan mata tapi masih teringat kat adik comel tadi.
ada rezeki kita jumpa lagi sayang..
haih, teringinya..teringinya..
ya allah, bagi lah aku ni anak cepat sikit.






6 comments:

  1. Replies
    1. comelkan......
      aida sampai malam tu teringat kat dia..

      Delete
  2. Comel dier--ada iras aida----:)
    Insyaallah mungkin Tak lama dah Kot...
    bila kita suke budak2---akan ada rezeki tak lama lagi---amin!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ade ke kak?hehehehe...
      comel lah kak.geram sangat!

      Delete
  3. insyaallah dear,sama2 la kita berdoa

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin.lepas ni rezeki kita pula cikji...

      Delete

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...