Wednesday, September 5, 2012

update status suami ku..

assalamualaikum..

ermm,layunya mata ni. mengantuk.malam tadi tak berapa nak lena sebab jaga si sakit yang tidur sememangnya lasak. ngantuk sangat!tapi tak boleh tidur sebab kene kemas rumah,basuh baju. hal memasak dan makan dah setle dah. bila si sakit dah tidur baru lah saya nak buat kerja-kerja rumah pulak. kejap lagi kang ada orang datang melawat.macam dato sri dah suami saya ni. dari pagi tadi telepon tak henti-henti berbunyi.

tempat kejadian dan salah satu kerusi yang patah. 
hat ni nk buang jar..

lain kali lah makan..
tapi kami tak salahkan pokok mangga berbuah.hehehe

malam tadi.tangan tengah berdenyut-denyut..

tempat berehat si sakit. nak tidur atas katil memang tak muat lah.
bantal nak stand tangan dia pun dah penuh setilam :)
jadi kene lah bentang toto n tidur luar je kiteorang.

baru lepas mandi..
kalo dah boleh senyum-senyum tu,kira dah ok lah tu..


aaaahh,ngantuknya.

p/s :: terima kasih pada yang beri semangat.lemah je kan bila tengok suami kita tak sihat.


7 comments:

  1. Btul tu kak..suami sakit kita yg rasa lemah jer :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan. risau ros.
      ingat masa tu dia patah pinggang..
      rupanya tangan yg patah.

      Delete
  2. Bersusah kerna suami. Banyak pahala aida... Sabar ye!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu ler kak ieda..
      memang aida janji dah kat dia,nak jaga dia sampai tangan dia sembuh.penat tu biasalah kan..hehehe

      Delete
  3. semoga suami cepat sembuh ye aida :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaallah.dengan izin allah.semoga dia cepat sihat..

      Delete
  4. memang susah ati bila hubby sakit---hubby sue selalu batuk--kadang2 sampai naik sesak hati nie bila bagi ubat macam2 tak sembuh2 jugak--emmm tak pa .. Hubby kita bukan orang lain--- :)

    ReplyDelete

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...