Monday, September 3, 2012

thanks doktor...


 assalamualaikum doktor..

saya dah berbulan tak turun period. upt dah buat..scan pun dah buat..bidan pun pegang perut saya. ternyata semuanya kosong..kosong..kosong.. apalah nasib badan saya ni doktor. saya malas nak harap pada keajaiban sebab dah selalu sangat dah saya harap pada ajaib.

doktor,
saya tahu dah jawapan doktor. terima kasih lah doktor bagi saya ubat turun period.ermmm..bosan lah!

tarik nafas dalam-dalam.
okey.jom kita restart balik!


7 comments:

  1. Aida, sori la..Me tak penah alami seperti Aida...
    jgn sedih2.. jgn runsing2, jgn stress2, cuba n usaha lagik.. Doa byk2.. Ada rezeki dari Allah swt, tu pasti..

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks kak emme.
      insyaallah,dengan izin allah...

      Delete
  2. Sabar ya...rezeki pasti ada buat kamu suami isteri....

    ReplyDelete
  3. Emme kenapa nak mintak maap? Lain orang lain masalanya.. Ida sama dgn aida. Period lepas 80hari.. Hari ni baru cd4... Tapi darah secoet je! huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak ieda.untung ler dia nak turun sendiri..
      aida ni satu tanda pun tak ada.
      dah ambik ubat turun period dah pon.letih sangat...

      Delete
  4. Aida..awk sama mcm sy...dah berbulan kot tak kuar lg period...sy beri masa n ruang pd diri ni...smp hujung bulan ni.kalo x kuar jwb nye ambik ubt turun darah. Knp la sy x mcm wanita lain...period kuar secara semulajadi..

    ReplyDelete

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...