Saturday, September 1, 2012

tak ada air..

tak ada air. sejak bila ntah kawasan kat kampong mak saya ni mula rajin tak ada air. susahnya, setiap titik nak kene bercatu.erghhh....nak mandi lama-lama pun mak tak bagi. dah tu kene pulak mandi kat luar rumah. berkemban dan sebaldi sorang je. maklum lah kiteorang ramai..nak masak lagi,basuh pinggan lagi..basuh baju tu lepas dah ada air nanti lah kot...

tapikan, nasib la tak ada kenduri kendara lagi. kalau tidak mesti kiteorang satu family menangis.bersyukur lah saya dah nikah. masa kenduri kendara kawen saya dulu semua ada. elektrik tak putus..air sentiasa ada.legaaa..siap ada air tambahan lagi,air hujan uols...

sesapa yang rumah dia ada buat kenduri masa air tak ada ni,saya simpati sangat-sangat! dapat dah rasa perasaan diorang yang tengah risau saat air tak ada ni.hehehe...

yeaay! lori bawak air dah sampai.nak tolong mak tadah air ni...tata :)


No comments:

Post a Comment

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...