Thursday, September 20, 2012

minum air kunyit

kalau nak kata saya ni mengarut atau merepek-repek pun..kata lah. setidak-tidak saya usaha:)


ibu kunyit di kisar,lepas tu minum air dia.
rasa : boleh di terima.alhamdulillah. habis secawan.
ada asam kering tu untuk buat sedap tekak je.hehehe...
**sila google kelebihan minum air kunyit


selesai minum air kunyit, saya kene makan kuning telur ayam kampung pulak.


tak tahu lah nak cakap apa, semoga semuanya baik-baik dan berjaya dengan izin tuhan...





14 comments:

  1. sy pun pernah minum... mak mertua buatkan.. katanya utk membersihkan darah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. minum kunyit gak ke?...
      bagus sangat untuk kesihatan peranakan..

      Delete
  2. saya pun makan telur kuning ayam kampung campur madu tapi saya minum air halia dengan susu kambing. lepas tu makan jugak pati delima gulsan dengan vco..huhu macam-macam makan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye ke...
      semoga berjaya tau.
      xpa, makan banyak2 pun janji kita usaha..

      Delete
  3. Biarla apa orang nak kata.. sekurang-kurangnya kita berisaha.. InsyaAllah.. semoga berjaya.. Amin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih eyza..
      semoga semunya berjaya..

      Delete
  4. aida...

    masa akak gi urut dulu..mak bidan bg minum air kunyit+telur+madu....rasenya sungguh loya w'pon ade rase manis madu....hihihihi.....good luck aida!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ida pun.. masa berurut dulu. Ida kene minum air IBU Kunyit+telur ayam kg+madu asli.... 3x minum! huhuhuhuhu

      Delete
  5. semoga berjaya Aida :)
    Moga-moga :)

    ReplyDelete
  6. insyaallah moga usaha berhasil..amin

    ReplyDelete

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...