Tuesday, September 11, 2012

dugaan..



sesekali kan, hidup bahagia kita ni diduga badai memang terduduk kita dibuatnya kan?..saya tak minta jauh sekali mengimpikan dugaan.
tapi tetap berfikir, kehidupan tenang tidak selamanya pasti.tapi percayalah,setiap dugaan yang datang pasti bersebab..pasti ada jalan penyelesaian dan kesudahan.

buat yang dilanda dugaan,bersabarlah....
semuanya datang dari Allah swt. yang mahu menguji sejauh mana kita menghadapi dan menerima dugaan. insyaallah,pasti ada jalanya..

nak feeling lagi dengar lah lagu Dugaan Ku : ning baizura tu. sedihnya. kene sangat untuk kita sebagai isteri. kalau nak best lagi keluar rumah bawak kereta pi cari pantai. duduk lah sekejap sambil hirup udara segar dari laut tu. tenangnya masyaallah! dulu masa bujang-bujang saya suka buat macam tu. kalau tengah malam pun saya redah je cari laut untuk saya pandang sejauh mana saya boleh pandang! 

4 comments:

  1. btl tuh..sabar ya dear...Cubaan yg Than beri it mesti Ada hikmahnyaaaa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. batul kak..
      setiap dugaan pasti ada hikmahnya.
      semoga kawan saya tu tabah menghadapi dugaan..

      Delete
  2. betul 2 da...tapi setiap dugaan yang Allah bg ada hikmahnya dan Allah x akan menguji kta kalo kita x dapat nk menanggungnya...aida is a very strong women...

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks sayang...
      hidup aku memang setiasa diduga.
      tapi alhamdulillah,buat masa ni berjaya harungi dengan cara..buat tak tahu..hehehe

      Delete

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...