Sunday, September 9, 2012

cd94..

semalam tetiba rasa sakit perut menyucuk-nyucuk..
dah buat kira-kira mungkin nextweek nak turun period.

sengal-sengal perut tu baru 2-3 hari jar..
breast sakit tu sakit sikit-sikit jar..
tak sangka pulak nak turun secepat ini.
hehehehe

bila bangun tidur pagi tadi,eh..
dah bocor.
habis basah.hiewww..
terus pi kedai beli pad.
bekalan tak ada dah..
maklum lar kami lama dah tak turun cikP

emm.lemahnya badan..
meloya-loya,angin kus-kus...
bluerk..bluerk...


8.9.12 : cd94
9.9.12 : cd1

6 comments:

  1. alhamdulillah--dapat Cik P.....chaiyOkkk

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah kak sue..
      tapi lepas makan ubat turun P je ni..
      hehe.kalo xmakan,xturun lah diaaa..

      Delete
  2. Ooo.. aida amik gak ubat turun darah ye? Geram kan dgn Miss P ni.. bilalah nak oke.. =((

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak ieda pun ambik gak ke?
      aida ambik minggu lepas lagi..
      lani dah turun period kita restart dengan semangat okey!

      Delete
  3. Chaiyok aida!insyaAllah...semoga usaha berttc kali ni lebih dipermudahkan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks kak...
      tapi tak ada semangat lah period kali ni.
      sikit sangat turunnya.sedih bila tengok :(

      Delete

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...