Sunday, September 9, 2012

cd1 se'coet jer??

sakit bukan main, tapi turunnya se'coet..
ingat tadi banyak sangat lah sampai sebeban pad nak guna
tapi........bila tengok.
erm,sedih nak cerita.

apalah nasib badan.. 
dah lah payah nak turun
bila dah turun,sikit pulak.

kalau kebiasaan aliran cd1 ni
3jam sekali nak kene tukar pad dah.
terasa berat je.
aliran pun banyak.

tapi kali ni,
rasa ringan,dah ringan..kosong pulak bila sesekali tinjau.
pakai pantyliner pun boleh..

ya allah,bantulah hamba mu ini
sedihnya...

7 comments:

  1. aida....ntah2 dah nak ada kot? jgn sedih2..mana la tahu...akak doakan aida ada rezeki kali ni.

    ReplyDelete
  2. dah lekat kot...maybe implantasi saja...jangan sedih2 k...

    ReplyDelete
  3. betol tu aida..doa la..aku ari tu pun ada kuar seciput jer..tiap ari..ingt piod..tapi tak..doa la ada rezeki ko..insyaallah....mana tau kan...

    ReplyDelete
  4. Nice blog :)
    salam kenal sobat :)
    di tunggu kunjungan balik.nya ya !terimakasih ...

    ReplyDelete
  5. Ce check UPT dulu. Kalau secoet tu macam ada je.......

    ReplyDelete
  6. try UPT tgk---sue yang 1 dulu hampir CD90 hari juga....

    ReplyDelete

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...