Saturday, August 25, 2012

CD 79

assalamualaikum...

hari ni cd79.lama bukan?
sekarang ni saya dan suami tengah demam..
mood memang tenat sekarang ni :(
malam tadi tidur punya lah sejuk...
dua-dua melepek lesu,lemah...lembik terbaring..

masa beraya kat Rantau Panjang, saya order macam-macam kat mak..
bila dah sampai kampung,demam pulak..
nak jamah apa pun tak selera..
rendang..kuah kacang..nasi impit...gulai ketam..
satey..semua di pandang sepi....

hari tu, raya ke4..
mil bawa pergi jumpa bidan kampung
nenek tu kata rahim saya mengembang elok..
masa tu saya dah kata, kalau lambat sangat saya nak ambil ubat turun period..
tapi dia suruh tunggu lagi sebulan..
rahim kembang ada 2 sebab..
satunya sebab nak turun period...satu lagi sebab mengandung..
saya ni kes antara dua.
saya pun tak tahu nak cakap apa...

upt saya buat sebulan yang lepas..
sekarang ni tak ada satu pun tanda nak turun period atau mengandung.kosong...
jadi saya pun malas nak layan atau semakkan kepala..
saya pun telan macam-macam makanan..minum macam-macam air..

bila dah demam ni....
semuanya tak boleh masuk..
arhhhh..dugaan dihari raya.dugaan..dugaan...
semoga saya sembuh cepat.
saya nak makan macam-macam nii...

selamat hari raya..
bersama anak sedara suami..



2 comments:

  1. bila raya..mood nak makan tu berganda-ganda kan!hahaha...sama la kita..mcm2 nak makan=)

    ReplyDelete

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...