Thursday, August 30, 2012

ayam penyet versi haku....

hari tu teringin sangat nak makan ayam penyet. terus teringat ayam penyet benafe kat JB. alahai,kalau saya duduk JB masa tu tentu dah lama kenyang. sementara melayan selera tu suami cadangkan cuba buat ayam penyet ambil resepi dari internet.

malas sebenarnya. rasa macam leceh lah pulak. tapi kat Raub tak ada,so kita buat je lah. ayam penyet versi aida.hehehe...


tauhu ni sedap sangat!
celup telur lepas tu golek-golek atas tepung jagung.


sepatutnya ayam penyet ada kacang panjang, kacang botol..
tapi mana ada je ni.jadi laaaah.

sambal belacan ni pun okey.
ikut resepi ayam penyet,jangan sesekali curang tau..

ayam ni saya fitnah tak menjadi.
sebab tak macam ayam penyet benafe pun..
tapi okey lah kalau nak makan..
sedap.

2 comments:

  1. aida.. dh cuba naik ayam gemas kat sg koyan... on e way ke jln baru g ch... sedap tau.... cer cuba skali (nkh)

    ReplyDelete
  2. Uii ayam penyet pulak..rajin sgguh... Leh try2 buat nnt... :)

    ReplyDelete

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...