Friday, August 10, 2012

72kg > 67kg

salam...

72kg > 67kg...
alhamdulillah..
dalam saya usaha nak kurus...nak kurus..
akhirnya!
belum kurus tapi berat badan turun je..hehehe

sepanjang bulan puasa ni..
saya tak berapa berahi nak makan ...
tapi lebih berahi dengan air.
mungkin cuaca panas kot..

bila kedengaran azan maghrib..
saya terus sambar air..
secawan...secawan...secawan sampai kenyang!!
bila dah puas teguk air baru nak makan nasi..
tapi dapat makan sikit sebab dah kenyang dengan air..

dan,
alhamdulillah....
tadi timbang eh!..dah 67kilogram!!
erm..dari 72kg.
kesukaran yang pertama adalah saya cepat mengah.
baju banyaaaaak yang tak muat.

saya harap..
saya akan terus usaha menurunkan berat badan..
sebab saya perlu turunkan berat badan
untuk capai impian saya bergelar ibu suatu hari nanti....
harap dapat membantu...

4 comments:

  1. banyak turun tu... chaiyokkk! ;)

    ReplyDelete
  2. besnya dapat gak trun.... Aku ni makin naik je, sbb laki aku bli mcm2 lauk utk aku msak..hehe...

    ReplyDelete

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...