Monday, July 16, 2012

ku pendam kata-kata kau...

selamat hari lahir suami ku..
katanya,tak nak hadiah apa-apa...cuma si suami ni kepingin sangat dah nak anak.saya pun tak tahu dah nak jawab apa.jadi pandai-pandai sendiri lah nak faham situasi isteri dia ni..

kadang- kadang rasa nak jerit pun ada.sedara-mara n kawan-kawan yang tak faham pun dah mula mengada-ngada bertanyakan soalan dengan cara memalukan dan menyakitkan hati.konon dia pandai sangat 'main'..erghhhh...gelinya....

sabar je lah kan.kadang-kadang malu kat org.kadang-kadang kesian kat diri sendiri.kesian kat suami tu tak payah cakap lah.leka lah main dengan anak kawan-kawan.emmmmmm....

saya pun lama-lama jadi bosan dengan ayat 'nanti ada lah tu...'rileks laa'...blablabla.em,yang menggelikan hati yang cakap mcm tu tak pernah merasa pun erti susahnya nak dapat anak....

ok tu je nak cakap.selamat menyambut bulam ramadhan =)
tataaaa....

7 comments:

  1. sama la aida...jemu dh dgn ayat "nanti2 ada la"..xtau cmne nk positifkan diri..klu difikir2kan mmg nk bersedih je 24jam..dugaan Allah..mungkin ada hikmah disebaliknya..salam ramadhan utk awak..=)

    ReplyDelete
  2. be in your situation 5 yrs ago. mmg susah nak faham, cuma orang mengalami je memahami.

    ReplyDelete
  3. Aku fham prsaan hg aida, sbb aku yg bru kwen 2 blan ni pon ada org asyik tya dh ada blom, dh ada blom.. Lpas tu blik kg hsben ari tu ada mk cik tu tya dh ada blom, aku jwab blom... mk ck tu ckap laa... knpa lmbt sgat,hmm.. aku sngih je la... ssah kan, hg yg dh 2 thun ni msti lgi perit rsa, hya mmpu brsbar je sbb ni suma rhsia Allah S.W.T

    ReplyDelete
  4. salam ramadhan untuk awk jugak ye aida..

    ReplyDelete
  5. salam Aida..
    ttg situasi macam tu-kebykan TTcians akan merasanya-tak kecuali SUE--tapi sampai satu TAHAp sue ignore jer/Sue jadi Kurang Sopan Sket!--MaksudNya Sue BALAS ngan AYAT PEDAS balik-Cth-Igt yang ada anak nie-AllaH SWT tak bleh Amik balik Ker..contoh laaa..itu antaranya---org TUA pon akan KENA--Sue Tgk2 gak nak balasnya...SAKIT ATI SElama 2 taun itu sangat perit dengan treatment,dengan KENANGAN DUKA-mmg Sue Terpaksa tabahkan bila umur dah 30+++--Aida masih bawah 30 kan--insyaallah Peluang itu lebih luas lagi--Aida try laa bila balik KB ke klinik REZA (tanjung Chat) dier Dr yang bagus jugak..jangan putus asa Aida--Husband dier tak tau nak express PERASAAN cam na-mungkin Aida kena bincang baik2-harapanya dia akan MENYOKONG aida selamanya..ChaiyoKKK

    ReplyDelete
  6. insyallah Allah maha segalanye. Allah tau apa yang terbaik untuk hambanya. Insyallah Usaha + Doa awak Allah akan buahkan hasilnya 1 hari nanti . Amin ...
    Selagi nama manusia mcm tulah situasi yg kena hadapi.
    Belum kahwin sibuk tanya bile nak kahwin.
    sudah kahwin dok taknyer bile nak ade anak.
    Bila dah ade anak 1 dok sibuk tanya bile nak + lg.
    =)

    ReplyDelete

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...