Tuesday, July 3, 2012

dapat kawan baru.

salam..


sebenarnya saya masih dalam mood entah hapa-hapa. kurang berperasaan nak berblog. xtau nak cerita apa. sebab hidup ku tak semeriah dulu. meriah bila waktu petang je sebab dapat keluar dari bumbung rumah ni pi jogging kat tasik. tapi hari ni jogging depan rumah je.kelas kann....rasa terkangkang sikit jalan malam ni sebab tadi jogging sunguh-sungguh! kalau tak tu buat lawa jer.huehuehue!!!


alhamdulillah. hari ni dapat tambah kawan lagi kat sini [raub]. masa tengah lari-lari ada sorang aunty cina ni tegur. borak punya borak sampai tak sedar kami dah buat 4round satu taman mainan ni.fiiiuuuh, tu yang terkangkang sikit jalan malam ni.aunty tu namanya puan Oh. cikgu sekolah kat sini jugak...ooooooo


lepas tu ada lah jiran yang selang 3 buah rumah tegur saya. ala budak-budak kerja tnb kat sini la. malu tau nak running..tapi buat tak tau ja lah. ala adik-adik.


lepas tu jiran sebelah rumah saya ni [indian] pun tegur jugak. padahal dah nak sebulan duduk sini kaan...pun cikgu sekolah jugak.anak kecik-kecik lagi. rumah dia cantikkkkk.besar pulak tu! saya tak masuk tapi cikgu Oh yang masuk.dia yang cakap u all..hehehehe..


depan rumah saya ni ada pejabat Risda. jadi kalau nak jogging kene buat lepas org Risda ni balik kerja. kalau tidak segan jugak ..dah lah nak lalu depan ofice mereka tu kene naik bukit.aaaahh,kat sini memang banyak bukit bukau u alls..


pakcik cina selang 2 buah rumah saya pun tegur tadi. uncle tu kerja bawak lori tong gas. biasa petang-petang lepas dia habis kerja dia rajin bersihkan kawasan rumah dia..kadang-kadang lajak sampai depan rumah kami.hehe.baiknya dia. terus teringat kat pakcik singapore masa saya dok JB dulu. waktu saya balik kerja tu selalu dia dok kemas-kemas depan rumah kami. sapu-sapu laa..bakar sampah laa. baik sunguh! wifenya pun baik.selalu ajak saya datang rumah, minum petang katanya...


oh yer, semalam pun dapat kawan baru. isteri kawan suami saya. datang rumah bawak baby comel. adoi geramnyaaa! muka macam org arab gituew. tetiba geletis nak anak mcm mak-amak arab gitu...oh comelnya kamu!


jugak....ada kawan blog yang perasan kehadiran saya kat raub ni. cuma masih tak berapa nak cam ja lagi. hehee,tak ape lah.tegur je.saya pun tak ada kawan kat sini.. tapi saya ni pemalu orangnya.waaah!hhehehehe..



8 comments:

  1. Tempat baru. Kawan baru. Best pulak dapat duduk semua tempat.. Kawan kat semua negeri nanti ada... hehhehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hhehehee..
      tu lah yg bestnya,tapi penatnya nak pindah randah..

      Delete
  2. Nnt snap la gambo kat raub tu... Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. okey.nanti aku spend masa ambik gambar pekab raub yer...tunggu..

      Delete
  3. wah sonok dia ade kawan baru.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. suke..suke...
      ros pun kawan baru akak jugak..

      Delete
  4. hehehe....msti sy diantaranyakan...nnti jumpa awk lagi kat mne2 area raub sy tgur tpi i pun pemalu..hehe..awak dduk tmn mne yer?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dhia..add lah facebook kita.
      aida musliha...

      Delete

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...