Thursday, July 19, 2012

cd43

salam..

hari ni dah cd43.penantian demi penantian.tunggu punye tunggu ramadhan pun makin hampir.maka saya pun terus berharap puasa tahun ni penuh tanpa sebarang halangan.puasa penuh sebab period tak nak turun yer..huhuhu.lantak laah,malas nak pikir =)

keadaan kesihatan sekarang ni okey je.selera makan tu mcm biasa lah.makan je kerjanya!..saya dah stop dari jogging sejak habis cd30.kebetulan pulak saya sekarang ni tengah sakit pinggang dan belakang.mungkin sebab buat kerja berat kot....akan sambung jogging bila dah turun period nanti..

urin test?
saya tak buat pun.saya teringin nak buat,tapi suami menahan nafsu nak buat upt.eee..saya pun okey je lah.malas nak layan sangat,lagi pun tak ada tanda mengandung pun..tanda nak turun period pun tak ada.jadi sabar je laaaah.walau hati ni memberontak sangat!!

::: ada kawan pejabat saya dulu berjaya mengandung bila dia berubat dengam sorang ustaz di batu pahat.salah satu amalanya,baca surah yasin pada setiap malam.baca lah hari-hari untuk menjauhkan benda-benda jahat yang mengelilingi kita.alhamdulillah 8tahun menunggu akhirnya akak tu berjaya mengandung!!! saya suka sangat dengar khabar gembira tu sampai menitis air mata syukur.tahniah kak azie....

7 comments:

  1. hi aida..sakit pinggang tu mgkn tande2 nk de baby jugak tau.. :) nurul

    ReplyDelete
  2. inyallah kalu ada rezeki tak kemana kan...

    ReplyDelete
  3. Ida CD44 hari ni. Malas nak pk kan.. Ada ada lah. Takde tak de lah.. Mari kita berpuasa, banyakkan amalam.. Doa!!~~

    ReplyDelete
  4. tak per tggu dulu janji jangan wat kerja berat2 tau..tahniah buat kawan dahlia tu..moga ader rezeki kita lepas nie

    ReplyDelete
  5. tak per--rileks2kan mind n fizikal-insyaallah kalau dah rezeki tak ke mana--sakit blakang tanda2 preggy/Cik P.. mmg konpius--biaq jer dulu...mai kita POsa Penuh--SUe dah 2 tahun puasa penuh sebelum nih-dah Cik P buat hal--yang HIKMAHNYA puasa penuh!! BEst!!!

    ReplyDelete
  6. xpe dahlia..tunggu dulu..jgn buat kerja2 berat ek dear..

    ReplyDelete
  7. Aida, Salam Ramadhan dari ku..
    moga Ramadhan ini memberi satu petanda baik
    doa moga dimakbul Allah, InsyaAllah...

    ReplyDelete

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...