Tuesday, June 12, 2012

tekad nk kuruuuuus...

salam selasa..


pagi ni saya semangat bukan main pi jogging. minta izin dengan cikmat nak pi jogging,walau pun sebelum ni berbuih mulut cikmat suh pi jogging.hehehe..jadi hari ni saya pi.


hari ni saya tekad jogging 2 pusingan tasik yang besar ni.tanpa henti okey! tekad betul sampai rasa nak pitam.hahaha. tetiba mata jadi gelap,kaki pulak lembik semacam nak berjalan. risau jugak.nasib tak jadi apa-apa. kalau pengsan tadi sapa nak angkat saya? dah lah trek jogging tu keliling tasik. kot kot lah tergolek dalam tasik tu.emm,habis lah! i tak pandai berenang u all....


malam tadi tengah dok sorang-sorang teringin nak pakai jeans masa zaman kurus. terus rasa sakit hati pulak. sayang rasanya kat jeans lawa-lawa tu tapi tak boleh sarung. leh sarung sampai takat peha je.huhu.sedih kannn..??


tadi jogging sambil dalam hati dok kata...
- aku jogging ni nak sihat.
- nak badan berstamina,ringan, cergas bergerak!
- nak suami puji aku melambung-lambung!
- aku nak mengandung.bagi badan sihat dulu...
- aku nak slim,body mantap macam dulu balik!
- aku nak cantik-cantik macam dulu balik!


gituw lah tadi. tekad dalam hati, pikir yang kat atas ni je. hari ni cd5. period dah tinggal siit-sikit. balik jogging tadi turun lagi, banyak pulak tu.tak apelah, turun lah banyak sikit.dah lah 2bulan lepas 3hari je periodnya.ummm..



gambar lama ni. masa bujang dulu [2010]
jeans ni kawan yang belikan masa dia pi Bandung [2007]
sekarang ni jeans ni dah xmuat nak pakai.sedihnya..

jeans yang ini pulak beli masa raya 2007
masa saya tengah pakai ni masa  teman cikmat g tengok bola [2010]
sekarang, jeans ni langsung taaaak muat!

huh! tak boleh jadi ni.!!



okey. tata. nak sidai baju n kemas rumah..   =)

7 comments:

  1. Wah dh tekad... Tp tgk kak dahlia xgmuk, mcm ros ni lainlah... Huhuhu

    ReplyDelete
  2. Nak kurus gak..
    Sanggup makan biskut jer malam tadi walaupun lapar..huhu

    ReplyDelete
  3. sal pun sekarang tengah mencari gim yang sesuai untuk kami suami isteri menurunkan berat badan dan nak sama2 comel dn sihat

    ReplyDelete
  4. haiih, saya slalu hangat2 taik ayam je... camne nak btul2 tekad ni..huuu T__________T

    ReplyDelete
  5. bagus2 Aida, teruskan usaha murni mu itu!
    jgn sekerat jalan tau..
    maju la sukan utk diri sendiri, hehehe~

    ReplyDelete

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...