Saturday, June 30, 2012

tak ada mood..



[gambaq yang tak ada kene mengena dengan entri]
salam..


rindu kat semua. tapi saya tak ada mood langsung nak berblog ni. kepenatan menguruskan hal memindah rumah, hal nak kerja balik, hal nak itu..hal nak ini.kadang-kadang rasa nak jerit je kuat-kuattt!! tapi tidak lah stress bebenor cuma kepenatan. mood saya happy lagi.. 


usaha ttc saya bulan ni cuma banyak jogging dan buat workout kat rumah. sehari kadang-kadang 2kali saya pi jogging kat Taman Tasik Raub. saya akan pastikan sehari mesti berpeluh. bila hari hujan dan tak dapat keluar saya akan workout kat rumah je. buat ler apa-apa senaman yang mengeluarkan peluh. angkat sana..angkat sini.berpeluh laaaa..


2hari lepas saya ke Johor Bahru balik hari. jumpa kawan-kawan lama kat sana.penat.arghh! semalam balik ke Raub dengan mak n adik-adik pulak.hari ni pagi-pagi dah ke Genting Highland pulak u alls.hehee,bahagianya hidup.sepanjang minggu bersiar-siar.tu yang penat dan tak ada mood nak berblog bagai.


saya sentiasa bersiar-siar ke blog kawan-kawan semua.tak ada yang saya tak singgah. tapi malas sangat nak comment. itu malas nak comment belum lagi malas nak buat entri....hehe..


ok..itu je nak cerita.jumpa lagi =)



5 comments:

  1. Chaiyuk2 usaha tgga kejayaan.. Harap mood kembali yer nnt :) nnt posa lg xlarat :p jgn xcercise yg berat2 yer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks sayang...
      jalan jee..nak running xlarat.hehehe

      Delete
  2. dahlia..i nmpk u kat tf raub ari sabtu ptg ritu..pkai sedondon kan ngan husbnd u..t-shirt color mrah biru kan..nk tgur i tkut slh org..huhuhu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kenapa tak tagur?
      hehehe,betol lah tu..kiteorang baru balik genting..singgah beli barang jap.tapi ramai sangat org,terus keluar pi tunas manja...

      lain kali,tegur je tau..

      Delete
    2. mula2 cam nk tgur..tpi i malu klu slh org..klu btul next time klu jumpa i tgur

      Delete

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...