Monday, June 11, 2012

macamana uall berkenalan dengan suami?


bila ingat balik sejarah saya dan suami berkenalan memang lawak. kenal kat friendster je. itu pun ambil masa nak serius.ingat lagi, kepala lutut suami tercabut masa lepas jogging, jadi dia upload gambar-gambar masa dia sakit. saya jadi kesian dan selalu msg dia kat friendster tanya kesihatan. niat nak tanya kesihatan je, tapi lama-lama jatuh cinta pulak....

hari tu try lah  bukak friendster balik. hurm,sayangnya friendster dah tak macam dulu.entah apa-apa. terus saya log out. niat hati nak tengok msg cintan cintun kami dulu....emm,xde dah..

itu saya. u all macamana pulak??






15 comments:

  1. auww... swett.... sue plak sedara yang kenal kan.. mula2 malas nak layan bila dia msg lama2 tersangkut plak heheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. eceh..ceh..
      ini kes benci tapi suka lah ni.
      sama lah kita...

      Delete
  2. Ros knai kat tempat dgr ceramah.. Kira mcm org tua bkenan.. Dh kawen bru nak bercinga.. Susah jgak tau..hahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. wow rose.
      masa tu rose muda sangat lagi kan.xpe,org tua kenen kan.bahagianya...

      Delete
  3. i kenal huby i ms study dulu thn 1998, dier bg kad, bg surat2 cinta, bg nota2 utk exam...so sweet kan? cinta kampus la...cuma bthn dlm 2 thn then sumething happen mbuatkan we all tpisah selama 10 thn...then jumpa balik n kawen...wktu we all i status janda...:P...n sbnrnyer ader sorg anak dgn ex now umur 8 thn...huby i skrg jg anak i dgn baek wpun anak tiri...bg i mmg true luv la...now, i dgn huby baru i nie tgh ttc la sbb nak anak lg...yg i ader pun dh umur 8 thn, sibuk nak adik baru...:P...mcm mn nak adik , mama n papa tgh usaha la nieee....hehe...so, my huby n i kira2 nya dh 15 thn kenal...:):):):D

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah kak..lama dah tu.
      betul kak. kalau jodoh tak kemana. macamana kita merancang pun. ketentuan illahi kita tak boleh lari.

      alor,ciannya dia nak adik.buat teman lah tu.insyaallah ada rezeki nanti. sebab mak saya pun berttc 8 tahun nak dapat kan saya... =)

      Delete
  4. sy kenal kt office. dulu ktorg ex-colleague. mula2 rapat as bestfriend, lama2 bercinta. hahaha. bila ingat balik kelakar sebab dulu dia ala2 in denial. taknak mengaku dia suka sy. bila sy nak lari baru sibuk nak kejar ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. waaah.hehehehe..
      mesti comel je kan?..xpe ,dah kawen pun. nak lari kemana lagi...

      Delete
  5. hehehe--Sue lebih kurang Aida gak--kenal kat tagged--jadi kebz-an Kerja mengurangkan peluang Berkenalan dengan tagged kita boleh pilih---kawan dalam tu dalam sebulan-pastu call2-2 bulan lepas tu baru jumpa...hari valentine lagi-hehehe-decided nak tunang jika dier jumpa mak ayah-dier berusaha jumpa n merisik sorang2(nak tergelak pon ada) selepas sebulan tunang-ujung taun kawin-bila pk2kan kami jarang berjumpa sorang pantai timur sorang utara...jadi hanya BERCINTA selepas KAWIN!... Best JugaKKK....
    sememangnya bersama orang yang KITA tak kenal sangat satu PERJUDIAN---yang penting KEIKHLASAN---insyaallah jika Allah SWt dah Tentukan dier JODOH kita--itu lah yang TERJADI... wslm...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak sue..
      perasaan kita sama. hanya keikhlasan dan kejujuran saja yang jadi tiang utama perkenalan kat alam maya ni kan. aida pun tak sangka boleh kenal dengan suami...

      Delete
  6. kat library..mucuk noora mintak no.phone,terus msj2 and cintan cintun..=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waaah..best kalo mcm tu sis. baru semangat nak study.hehe

      Delete
  7. Hihi...aku kenal 1 opis......xsngka plak akan jdi hsben aku skrg ni,mcm xprcya je...tp tu la dikatakan jdoh...dlu brcnta brthun2 pn xkemna.....huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah namanya jodoh dan ketentuan illahi.atin,semoga bahagia dengan kehidupan baru....

      Delete
    2. insyaALLAH....... :)
      Sama-sama kita doakan..

      Delete

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...