Monday, June 25, 2012

lapaq nasi kandaq weih...


sumber : google laa..

sapa suka nasi kandar? adeh, siang tadi tengok cerita darah daging.cerita pasal satu family kat Penang. dalam cerita tu ada adegan mereka-mereka makan nasi kandar.adoiii! teruih kecur air liur cikjah..

dah bertahun saya tak pekena nasi kandaq ni. sejak habis belajar kat Jitra teruih terputus hubungan dengan nasi kandaq. kalau tidak tu sehari sekali makan nasi kandaq. dulu rumah sewa dekat sangat dengan kedai mamak. jadi tak dak masalah langsung nak makan. lagi best, dulu jenis badan kalau makan banyak pun tak gemuk-gemuk.huh,lagi lah saya sukaaa..[tapi lani tak payah cerita laaah.sat ja gemuknya]

tak apa lah, nanti saya usaha pi cari nasi kandaq sedap. kalau ada sesapa tahu kat mana-mana ada juai nasi kandaq sedap kat area pahang atau Kuala Lumpur ni habaq lah norrr......kesian kat kami.hehehe...

aih ..terliuqnyaaaa!!

2 comments:

  1. huhuhu kesian nye././.. sue kat penang nak sue pos kan tak hehehheheh ...

    ReplyDelete
  2. saya suke nasi arab, rase nasi dia sedap..n tak berat..
    nasi kandar cepat kenyang n muak...

    ReplyDelete

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...