Thursday, June 14, 2012

jogging + tak boleh tidur + mimpi..

salam


morning!


penat nye baru balik dari jogging.seawal pukul 7 dah pi jogging. [tolong lah percaya! hahaha] pagi tadi terjaga dari tidur pukul 4.15am. lepas tu puas lah guling kot kiri kanan. tetap tak dapat tido.ermmm,last-last saya turun katil..tarik cadar pastu sumbat dalam mesin basuh.hehe.mesti jiran tetangga pelik.pasai po budak aida ni sebelum subuh dah pusing mesin basuh kan...gini lah u all,sejak cikmat tak ada..susah sangat nak dapat tidur yang berkualiti, tidur yang nyenyak, tidur yang sedaaaap. asyik terjaga je!huhuwawahuwaaa...


oh yer, nak cerita ni. 2 malam lepas saya mimpi!! saya mimpi mengandung. masa tu perut saya dah besar,rasanya dah 8-9 bulan kot. terasa penuh sangat! sarat!badan saya pun masa tu gemuk! dalam mimpi tu ada orang tanya saya,kenapa dengan perut kau? saya pun kata,ada budak dalam ni.lepas tu orang tu kata,oo patut lah perut ko nampak penuh sampai ke pinggang.eh,macamana tu ke??..


macam ni ke??
suweetnye..




ok..itu je nak cerita....

9 comments:

  1. Windu kt hsben la tu smpai tak leh tdo..Hmmm...Sabor yea....
    Mmpi baby....InsyALLAH nnt msti jdi kyataan, bkn lgi mmpi.. :)

    ReplyDelete
  2. Aida, sweet kan, hope mimpi indah itu jadi kenyataan kamu... one day, InsyaAllah..semuanya atas kehendak Nya...Amin..i always pray for u my dear~

    ReplyDelete
  3. Semoga mimpi mjadi kyataan.. Rajin die jogging.. Chaiyuk2 :)

    ReplyDelete
  4. semoga mimpi jadi kenyataan....sye nk mimpi cmtu jgak lah...hehehe

    ReplyDelete
  5. Sebelum saya mengandung, saya pun pernah mimpi saya mengandung.. n tak lama lepas mmg betul2 mengandung. Mungkin rezeki awak lepas ni...Insya Allah, usaha + tawakal pada Allah :)

    ReplyDelete
  6. i selalu baca blog u =)

    ReplyDelete

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...