Friday, June 8, 2012

CD66 > CD1 : menstrual cramps...

salam jumaat...


cd66.alahai lamanya nak tunggu dia turun sendiri. sakit pulak tu. perut sakit, lenguh pinggang, sengal peha.badan berangin,perut kembung.tekak manjang dahagaaaa je ditambah pulak meloya-loya. badan panas lagi. fuuhh...menyengat! malam ni tido menonggeng lah kot.sakit o.O


clomid kali pertama gagal. dan cycle pun jadi panjang menjela macam ni. jadi saya putuskan bulan ni tak payah clomid lah. sebab kami pjj semula.tunggu dah duduk sama nanti baru on clomid balik. bukan apa, nanti takot tak dapat bagi kerjasama. jadi tertekan pastu nangis-nangis macam bulan hari tu.hehehee...tak mo..tak mo..




tidur dulu...

3 comments:

  1. Aah takyah clomid tu lagi.PJJ kan... Yeah! Dah CD1 ye? Ida dah CD4 ni.. still heavy.. masih tido menonggeng jugak.. hihihi

    ReplyDelete
  2. tu lah.kang pikir xdapat buat memang sedih la. so xpayah clomid lah bulan. buat biasa-biasa je...

    ReplyDelete
  3. Xyah laa clomid tue, lgpn clomid buat hormon kita jadi sensatif sket ntn emo terlebihkan... Xyah dli....

    ReplyDelete

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...