Sunday, May 6, 2012

sakit tekak.hukhukhuk!!

salam,

asalnya saya selsema hari tu. tup-tup dah 2 hari saya sakit tekak tak selera makan tambah pulak semalam saya sakit kepala [migrain]. sedihnya bila tekak tak mau makan nasi. 

hari hujan sepanjang hari. jadi tengahari tadi saya dah mengelupar ke dapur. masak nasi dan buat tauhu jepun goreng. kegemaran cikmat. tapi saya dapat suap setengah je dari pinggan..itu pun tak sampai rasanya. tekak tak leh terima..

oleh itu, petang tadi saya ajak cikmat pi pasar malam. itu pun bercinta saya ajak dia pi. geram je! masa kat pasar malam, biasalah..saya jalan dulu dari cikmat.rambang mataaa....kiri kanan semua nak beli!hehehe...

saya beli nasi kerabu, apam balik, kuih peneram.[apam balik n peneram habis kene ngap dalam kereta].cikmat pulak beli pisang montel dengan laksa penang. sampai rumah saya tak selera langsung nak makan nasi kerabu tu..tapi meleleh ayaq liuq tengok cikmat punya laksa penang.jadi berkongsi mangkuk lah kami makan laksa penang yang sedap tu. nasi kerabu tak laku.letak tepi.

dan,
saat ni, tekak saya nak makan benda yang pedas dan masam saja. serius tak ada selera dan sakit tekak.sedih.

hari ni saja saya kupas 4biji mangga mas hitam tu.erm..rasa berlawan sangat dengan tekak yang tengah tawar hebiaq ni. sedapnya..... =)

eh, tu je nak cakap.
tata...


No comments:

Post a Comment

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...