Wednesday, May 16, 2012

rindu cikmat omel..

malam ni tidur dengan anak sedara. lasaknya dia tidur si anak dara ni. melintang-lintang atas tilam.saya tengok pun takot.huhuu.sabar je lah mak ngah kan?..

emm, malam ni rindu cikmat lah.rindu sangat!! sebab sekarang saya dah mengantuk. biasa lah kalau dah sampai waktu tidur tu mesti nak bau ketiak suami ku dulu baru sedap nak tidur.lena sepanjang malam....tak ade mengigau bagai.best...wangi.. o.O

ala macam budak kecik tu... sebelum tidur mesti nak pekena nenen cap tangtung dulu. nak bau ketiak mak dia dulu, baru rasa selamat nak lelap mata.saye camtu laaaa..wahhhhhhhhhhhhh.hahaha.

rindu lah.
dulu masa duduk Jb okey je pulak. em, mungkin sebab penat bekerja di siang hari sampai malas nak fikir pasal rindu.sekarang dah duduk sebumbung, rasa tak lengkap kalau dia tak ada.uwaaaa, rindunyaa.

semoga cikmat dan kawan-kawan dia selamat pergi dan selamat pulang semula ke Kuantan. jauhnya dia operasi kali ni.jenuh acik kene tinggal lama-lama.

3 comments:

  1. nikmat tido yang plg terbaik adalah memcium bau ketiak suami hu3,,,

    ReplyDelete
  2. situasi kite sama.. kesian kat hubby.. xtahan ngan ejekan n sinihan org.. rasa cam nak lari dr sume org.. hurm.. harap kite dpt bersabar ngan ujian nie.. kdng2 rasa nak je amek anak angkat.. tp takut ada byk masalah nanti.. sabar je yg mampu skarng.. pape pun salam kenal dr sy..:)

    ReplyDelete
  3. wah..cium ketiak hsben,so sweet...hihi....skrg bru aku rsa cmtu....hihi...

    ReplyDelete

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...