Saturday, May 5, 2012

nak private kan sebentar..

salam..



ekcelli. dah berhari-hari saya dok perah idea nak tulis apa kat blog. jenuh saya pusing ayat-ayat yang bagus. kebetulan pula kesihatan saya tidak mengizinkan saya mengadap lappy lama-lama, sebab saya kene migrain 2-3 hari ni. cuaca kan tengah  panas sekarang ni, jadi suhu badan saya pun naik. rasanya untuk seminggu ni ada lah 2 kali saya telan panadol. telan sebab terpaksa. badan saya memang tak tahan panas..sejuk pun tak tahan.

jadi disebabkan kesihatan tak mengizinkan..saya pun ambil keputusan privatekan dulu blog cumil ni. maaf lah sebab menghilang untuk beberapa hari ni.hehehe...

cd31 : tak ada apa yang nak diceritakan. melainkan saya rasa kene stop dulu ber'BD. sebab lepas BD je ari-ari saya macam sakit pulak. jeans pun tak boleh pakai dah.

ok.itu saja. sebab saya dah mula sakit kepala balik.
tata...


No comments:

Post a Comment

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...