Tuesday, May 29, 2012

makan je.tak payah pantang..

salam..


hehe.makan je tak payah pantang sangat. rasanya berbulan jugak saya pantang makan-makan ni. banyak saya jauhkan demi kesihatan yang baik. tapi tidak berjaya. bulan ni lepas ambik clomid terus selera makan naik membuak-buak. hasilnya saya naik 3kilo dari bulan lepas.sarapan pagi kadang-kadang makan nasi. tengahari nasi..malam wajib makan nasiiii. kalau tak makan..emosi.emosi sangat.heheheehehe..


 Buah tanjung.
ini manisan orang kelantan. kuih ni di perbuat daripada kuning telur itik,tepung,gula. rasa dia manis! tapi sedap gak.

 kesukaan saya dari zaman politeknik lagi.
mak sedara cikmat bagi

 ini saya suka

ini lagi suka!
[maaf ibu-ibu mengandung]


huh, kejap lagi ni saya nak ajak cikmat keluar makan malam lah. nak masak tak ade selera pulak.hehehe.besok nak puasa ganti. harap perut kempis..

8 comments:

  1. Ishhhh telan liur tgk tue.....nmpk sedap coz lm x mkn asam

    ReplyDelete
    Replies
    1. heee.tolong.tolong jgn terliur.
      xbagus untuk kita.hehe

      Delete
  2. sabo jer laaa.. TERLIUR gak walaupoN tak makan ASAM

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak makan asam ke?
      aida hantu asam...tapi memang tak baguskan?

      Delete
  3. makan clomid mmg selera naikkk....sbb die induce kan hormon......same la..makin nak tahan makan, makin selera since on clomid ni kan..hahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betol-betol. rasa tak tertahan-tahan.sampai tak peduli dengan org sekeliling.tahu nak makan jeeee..

      Delete
  4. kan.. makan jer.. pantang pon xmenjadi hu3

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah.betol tu. pantang pun hangat-hangat tahi ayam..kekeke

      Delete

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...