Wednesday, May 16, 2012

kami nak pindah...

salam..


hari ni cadang nak balik kampong.kampong lagi.sebab suami ku comel outstation 5-6 hari di Merapuh. jauh tu dari Kuantan. so tak nak duduk rumah sensorang saya cadang nak balik negeri sembilan hari ni.


cikmat suruh balik kampong,sebab lepas ni susah dah nak balik kampong. sebab lepas ni kiteorang akan berpindah ke..............


















































JB! o.O

dok..salah..salah...


















kuala Pilah ea..dekat dengan mak!...

eh,makin jauh dengan mak tau..salah!



















Temerloh kan..
dapat makan ikan patin segar..


dok..dok..dok...
tak nok,tak nok..


















Kuala Lumpur kan..iyer.betoooool..
tau dah.

iyer ke? nak duduk KL ke?..













abis tu kat mana?????????















>.<





































































































































































>>>> Raub Pahang lah..
ngehngehngeh!!!..



wah!dapat acik g Genting Highland tiap minggu...


terima segalanya sebab saya tak kerja. campak mana-mana pun boleh hidup asalkan cikmat bawa saya sekali.semua tanggung beres..


cikmat belum dapat surat rasmi lagi dari HQ tapi dah dapat email dari pengarah sumber manusia HQ. semalam cikmat bagitahu, terus saya mula verangan nak ke Genting Highland tiap  minggu.gamoknyaa...banyak duit teman nih yer??...


lepas ni tak nampak laut dah teman. kita layan hutan-hutan sikit la. dekat dengan KL boleh pi jenjalan sana.ecehhh..positif darling.


tak kisah lah kene pi Raub ka..Jitra ka..kuala terengganu kaa...tak apa. asalkan ada cikmat dan line P14G..ken..boleh saya buat entri selalu.





ok.tata..

14 comments:

  1. eeeii... betui ka nak pindah?
    camne ngan kebun tu aida? alahai.. sayangnye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah kak..
      dari bulan 2 hari tu lagi. tapi buat surat tangguh.tanggung punya tangguh sekali kene hantar ke raub.hehehe..

      kebun tu mestilah sayang.bendi dah keluar bunga,xpe lah,..nanti berkebun kat sana pulak..

      Delete
  2. dekat dah tu dgn kl..memang leh jejalan sini tiap2 mgu=D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe..pusing-pusing malaysia lah kiter....

      Delete
  3. Dekat dengan Cameron jugak.. heee~

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah.best....
      xsabar nak pindah...

      Delete
  4. Alahai...sedih...xdpt ag out sama :'(

    ReplyDelete
    Replies
    1. xpe mar..kita sure leh jumpa..
      sabar ye...

      Delete
  5. ai daHLIA SY ORG RAUB..TUptup u pnah raub yer..wlpun jauh tpi msih dkt dgn kl berbnding kuantan..wapun jauh secret recepi ada tau..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. aii dhia.
      yeke?saya xsabar nk pindah raub tau.xkisah lah jauh atau dekat.janji dapat rasa angin baru.teruja nak pi sana...hehehe..

      Delete
  6. wahhhh..sure??hapy la pulak ni...hehhehe..oke...just wait...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tunggu tau...ada masanya nanti.

      Delete
  7. aida:lg dekat nk nek cameron tiap2 mggu kot. leh bli sayur online..eh silap online lak on the spot!

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaallah. jauh jugak tu.tak apalah, gini lah gamaknya kawen dengan pakcik goment.heheeeee

      Delete

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...