Sunday, May 13, 2012

geramnya...

salam,
tak sempat nak bukak lappy.update kat iphone okey kan?hari ni mak saya datang dengan adik-adik.jadi besok pagi lagi sekali kiteorang pi bukit gambang resort. dah besar nak jadi mak orang pun masih tak puas nak mandi air kan?teruknya.....

hari ni pengajaran yang saya dapat ialah...jangan mudah percaya pada orang.tak kira lah siapa pun.sebab?hari ni kiteorang melayang rm400++ untuk upacara entah apa-apa.sakit sangat hati ni.tapi benda dah lepas....... :(

kaki saya pun dah bengkak.sebab dari pagi tak duduk diam.rasa berdenyut kat tumit. cikmat sayang dah fengsan keletihan.mak m adik-adik pun dah lena.semua orang keletihan.

saya? buat entri samentara mata terlelap.rasa terkilan masih berbaki.arghhhhhhhhh...

tido lah.dah pagi.....

2 comments:

  1. kenapa???cer citer, maner tau kalau2 perkara ini mungkin berulang pada orang lain plak

    ReplyDelete

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...