Wednesday, May 2, 2012

cd28

salam,


hari ni dah cd28. bulan ni juga saya harap ada rezeki buat saya dan suami. tapi tidak lah mengharap sangat sebab saya tak mahu dikatakan terdesak lagi. kecik hati.


saya tak mengharap. cuma apa yang saya perasan minggu ni saya jadi sangat pemalas. semua saya tak nak buat. masak pun saya dah malas. [rasanya hampir seminggu dah saya tak masak tengahari o.O] tapi mulut selalu nk mengunyah. bekalan roti dan buah tak boleh putus. kalau tidak? saya mula laa..keluar ke dalam korek-korek makanan. saya tak suka makan biskut. jadi saya makan roti dengan susu anmum+coklat. sedap!


sakit belakang dan pinggang. tu dah seminggu lepas lagi. tak sentiasa tapi on/off je. breast saya tak sakit. tak rasa nyilu puun. kot iya lah nak period mesti sakit kan? tapi kali ni senyap je =(
kebanyakan orang mengandung breast akan sakit kan? ade tak yang mengandung tapi breast tak sakit??


saya tak harap apa-apa. cikmat tu tak tahu lah. semalam saya kata andai kat ada rezeki bulan ni macamana? amboi,dia punya suka. sampai berdenting jam dia kena cermin kereta. suka macam nak melompat dalam kereta.


saya?
sabar je dalam hati. tahu dia mengharap lebih dari saya. tapi tak nak cakap. takut kene ceramah lah tu dengan bini nya ni. saya cepat tersentuh kalau cikmat bukak cerita pasal anak. anak orang tu dah besar, bini dia tu dah mengandung, anak dia tu dah pandai cakap, anak kita bila lagi?? emm, biasanya saya buat tak tahu je.


upt?
malas nak buat. tunggu lah. nanti-nanti. kita buat tak tahu je bulan ni..


tata..

12 comments:

  1. Ida baru CD22... Takpe lah kata terdesak. lantak pi lah dengan orang yang mengata tu.. gedik die tu!

    ReplyDelete
  2. insyaAllah..ada rezeki kita,amin...pedulikan dorang k=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaallah. ada tapi tak tahu bila..

      Delete
  3. sy pulak bulan lepas 39 hari cycle.. ingatkan dah ade.. tp kuciwa... huhu.. now tgh period...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tengah period ke?..
      sabar lah..cuba bulan ni pulak..

      Delete
  4. yani doakan aida ye! semoga dapat rezeki anak kalau boleh bulan ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin kak..
      terima kasih banyak-banyak..

      Delete
  5. sy pon tertnye sokln yg sama..ada x yg pregnant..
    tp x sakit breast..masa saya pregnant (tp gugur) aritu..
    breast sakit...
    sy cd 23...rerlalu awal nk bt opt,,sje je tnya.:d
    takot mngharap tu mmg...sy pon cmtu

    ReplyDelete
    Replies
    1. emmm.sama lah.
      pengalaman dulu pun breast sakit..

      tapi tak tahu lah pengalaman orang lain kan??...

      Delete

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...