Friday, May 11, 2012

ahkak keliru o.O

salam,


tadi lepas maghrib, saya dan mydarling cikmat cute pi bandar beli kain ela. tak nak kain yang mahal-mahal. nak kain murah je. kalau boleh nak cari kain ela rm1 se'ela.ado ko?..kekeke..


pusing punya pusing cikmat berentikan kereta kat satu kedai kain india. kedai dia suram je, tapi ada 5-6 orang pekerja lelaki india.sorang makcik sebaya mak kita ni la dok kat depan kedai. kedai tu bukan takat jual kain ela je tapi ejen jual tiket flight. kalau ada makcik-pakcik kat rumah tak ada internet nk book tiket flight ke boleh laa.tak payah susah-susah pi airport sana.jauh..


belum keluar pun dari kereta. saya perhatikan sekitar kawasan tu macam ada suasana tak sihat sikit. sebab ada ramai 'gadis tiruan' berkeliaran.cikmat turun dulu, saya nampak ada seorang ni macam nak dekat. dalam hati saya kata..ko tarik lengan laki aku, aku ketuk kepala ko dengan botol air ni [kebetulan saya tengah pegang botol air]nasib tak sempat dia nak ngorat cikmat..ini bos besar turun dari kereta.


bila dah selesai beli kain ela tu. kami terus masuk kereta. tak sanggup nak tengok suasana dah ala-ala Jalan Susur masa saya dok JB dulu pun ada.berkeliaran. menjerit. menggedik.terlentik.terlentok.ya allah..





bila kereta dah gerak. saya ajak cikmat jalan lagi kat depan. rupanya kat tengah lorong belakang kedai tu lagi dasyat. pakai mini skirt dengan bra je nok'x..breast besar tak heengat. tapi rupa memasing kampong gila. tak se'lawa yang kat Jalan Susur JB. rupa ala-ala krisdayanti gituew..


sebenarnya, saya ada ramai kawan yang keliru indentiti ni. sebelum ni saya ada buat part time modelling. kalau ada kernival pengantin tu, memang ramai lah kita jumpa lelaki yang kita kadang-kadang terpaksa panggil akak.ahkak terpaksa cikjah.hukhukhuk >.<


ada banyak kisah saya dengan golongan yang macam ni.malah berkawan siap laga pipi lagi tapi saya tak berani nak tanya kenapa mereka jadi mcm ni. elok-elok saya dapat job, tetiba kang saya kene tendang.ehehe..tak mahu lah, biar lah mereka dengan kehidupan mereka. rasanya mereka dah cukup besar panjang nak membezakan baik dan buruk dan fikir tindakan mereka tu.


okey..lain kali kita sambung.ada banyak cerita nak cerita. tapi lain kali okey....ahkak nak picit jerawat cikmat dulu... >.<


dalam gambar ni 5 orang je ori.
barisan depan tu semua ori 
[terutama kanan sekali hehehe]


2 comments:

  1. ayat 'gadis tiruan ' tu lawak je...Haha....

    ReplyDelete
  2. tu ar...
    wanita tiruan semua ada..sabar je lah..ehhehhee

    ReplyDelete

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...