Thursday, April 19, 2012

tak dapat tidur.panas!

semalam ovulasi.
haih,penatnya BD. sampai menangis-nangis.kenapa lah saya susah sangat sedangkan orang lain tanpa dijangka-jangka dah melekat.emmm....


................
hari ni dah pukul 1.48pagi. cikmat tidur awal sebab kejap lagi kang pukul 2pagi dia nak bangun tengok bola. tapi saya masih tak dapat tidur. sebab?panas oooo...


malam ni saja dah 2kali saya mandi. rasanya kejap lagi pun saya nak basahkan badan lagi untuk kali ke 3. panas sangat! ni haa, hidung pun dah sokseksoksek selsema.leher pun lembap je..huiii,panasnya.!


jiran sebelah pun kata panas. tadi pukul1 pagi saya dengar jiran sebelah rumah keluar ambil angin kat laman rumah dia. panas agaknya...


kipas? tak membantu. tetap rasa bahang.
aircond? saya bermusuh ketat dengan aircond. tengahari je boleh layan aircond ye... o.O


rasanya, tak dapat tidur jugak sebab tadi kami pi layan kopi kat oldtown white coffee kot.. tetiba saya teringin pulak nak minum kopi dia yang sedap tu [sedap ke?boleh la..] lama dah saya pantang benda-benda macam tu.jadi tadi cikmat kebetulan pulak nak cari baju jadi saya pun mana boleh tinggal kat rumah. harus lah ikot. lepas tu request nak minum kopi sejuk.gagaga,tedapnyeee....





6 comments:

  1. Kuantan panas yer....Saya di KL kesejukan. tp mcm sebelum2 ni 2 minggu yg lepas agak panas gak...tido tak lena.

    ReplyDelete
    Replies
    1. panas kak.
      panasssss sangat!
      syukur lah kL ada jugak hujan.
      hehee

      Delete
  2. saya kalau balik rumah mertua mmg lemau badan.mil kat kuantan juga..rasa panas bangat..kl pula sehari dua ni sebelah petang aje hujan..pagi2 ni pun ujan.pendek kata nak tgk kl tanpa hujan susah..hehe

    ReplyDelete
  3. kat kuantan kalau musim hujan..sejuk leh sampai tahap pakai sweater 24jam..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes...
      betol-betol.kalau tib amusim hujan dia, memang kipas pun tak boleh bukak..kan?..

      Delete

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...