Wednesday, April 25, 2012

scott emulsion..

dah 2hari makan scott emulsion. alhamdulillah dah tak selsema!.. cuma bila tengah malam kadang-kadang saya terjaga sebab hidung tersumbat.
hehe..macam budak kecik!


suka rasa Scott Emulsion yang perisa oren.ermm...tedapnya! tapi tak boleh makna banyak-banyak. nanti keracunan vitamin. dewasa kene makan 3kali sehari. harap lepas ni saya dapat lupakan segala ubat kapur tu. terutamanya si panadol tu.yaks!..tak bagus amalkan selalu. terutama kita yang makcik ttc ni.. o.O

saya ingat scott emulsion ni hanya untuk kanak-kanak je! sebab iklan dia ada budak-budak. tapi kawan saya syorkan saya amalkan SE ni. murah pun murah.. tak rugi.!

dahlia :: sakit pinggang. adakah ini tandanya cikmat kene beli tilam baru?sabar je lah..








2 comments:

  1. hurm... kalo selalu sakit pinggang gara-gara tilam lame, cepat bertukar tilam baru...
    hehehehe..

    ReplyDelete

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...